kedd, október 23

Egy elcseszett hímsoviniszta


Azért tényleg furcsa, hogy D. mennyivel vonzóbb nő, mint R. – bár neki kétségkívül nagyon finom bőre és gyönyörű melle van –, mégis: R. kizárólag mint szexuális tárgy érdekelt, és kínos visszagondolni arra – kínos volt akkor is –, hogy ezt a testem milyen félreérthetetlenül jelezte, amint a közelembe került, vagy akár csak gondoltam rá. D.-vel kapcsolatban csak nagyon ritkán ilyen irányúak a vágyaim. Még részegen is, pedig ittasan más nemigen szokott érdekelni egy nőnemű lényben. Bevallom, emiatt néha egy kicsit lelkiismeretfurdalásom van, hiszen csodálatos nő, és már-már disznóság nem vágyakozni a teste után. Persze nem arról van szó, hogy egyáltalán nincs rám hatással ebből a szempontból. De a testi gyönyöröknél (nem szeretem ezt a kifejezést, iszonyúan nem) lényegesen nagyobb örömöket is képes nyújtani számomra. Legalábbis így érzem, ilyen örömöket remélek, ezek után kutatok.

És – ellenpontozandó a lelkiismeretfurdalásomat – boldog vagyok, sőt még egy kicsit büszke is magamra, hogy így érzem. Bár tegnap a mellét és a hasát simogattam. Ezt el is felejtettem leírni.

Nincsenek megjegyzések:

 
Clicky Web Analytics