szerda, október 24

Önjutalmazás és önostorozás


Mint egy elítélt, aki a rámért büntetést még az önként vállalt magánzárkával is megtoldotta, úgy kucorogtam ebben a kurva szobában öt napig. Nem írtam neki SMS-t, hogy elmondhassam: kiálltam a próbát, megálltam a helyem, büszke lehet rám. Aztán ma este úgy éreztem, hogy már szabad. "Sajnos már csak 300 Ft van a kártyámon, másfél hét múlva tudom feltölteni." Remek. Ezért a mondatért nyomorogtam ilyen sokáig. Persze nem az ő hibája, nem rá haragszom. Csak magamon nevetek. Mint egy idióta gyerek, úgy vártam a ma esti üzenetváltást. Mintha ez lenne a megérdemelt jutalom a kitartásomért, azért, mert jól viselkedtem. Ráadásul az a szellemes vallomás... "Ugye tudod, hogy rohadtul hiányzol?!..." Hát gratulálunk, kicsi T.! Ez igazán eredeti volt! Fogadj magad mellé egy Cyranot, baszd meg! Baszd meg, baszd meg, baszd meg!!!

Nincsenek megjegyzések:

 
Clicky Web Analytics